“Chaleco Naii” II

Recordeu que abans de l’estiu (al març) vaig cosir una armilla?

És un patró de la Naii que em vaig comprar llavors.

Després d’aquesta vegada no l’havia tornat a fer més però l’altre dia vaig veure al blog de la Naii que ella havia fet el mateix patró (ella amb mànigues) però amb polar i em va agradar tant que al cap de poc ja estava tallant teles. Una de les avantatges dels patrons de la Naii és que venen amb diverses talles, així que els pots anar fent cada temporada i anar adaptant la mida a la del teu fill.

En un principi el volia fer igual que el de la Naii, amb la caputxa sense forrar i amb biaix. Però al final vaig forrar-la amb unes restes de la mateixa tela (dessuadora d’estiu) que m’havia sobrat de fer l’altra versió de l’armilla.

20131115-115533.jpg

El polar del cos és verd fosc, que m’havia sobrat de les mantetes que vaig regalar fa poc, i la caputxa és polar negre, perquè amb el verd fosc no en tenia prou. Com veieu va ser molt una costura d’aprofitament 🙂

Vaig notar molt que des del març fins ara han passat bastants mesos i que una mica més en sé, de cosir 😉 Vaig ser capaç d’interpretar bé les instruccions i cosir bé el coll creuat (no com en l’anterior que em va quedar una part “suelta”) i el vaig fer en una tarda (quan per l’altre vaig trigar molt més). Ha estat bé això de repetir un patró amb uns quants mesos de diferència i veure que ja no cuses igual.

20131115-115938.jpg

A part vaig decidir fer-li butxaques però no em volia complicar massa i vaig fer-li una butxaca al mig enlloc de fer una butxaca a cada cantó, que fa pinta que és més difícil.

A la part de sota porta puny negre i a les sises FOE (biaix elàstic) vermell que és el que més em va costar de tota la peça. Si teniu algun truc, consell, video, tuto o el que sigui per cosir FOE us ho agraïré mil vegades. Vaig cosir i descosir un munt i tot i així ha quedat fatal 😦

20131115-115717.jpg

Aquesta és la part “ensenyable” del FOE 🙂

 

Ara esperarem a que arribi el fred de veritat i el podem estrenar 🙂

La tela polar, el puny i la tela de calaveres és de Cal Joan.

El Foe el vaig comprar a Hilos y Más.

La dessuadora vermella era un retall que tenia per casa i ja no recordo d’on vaig treure.

El patró el podeu comprar aquí

 

4 pensaments sobre ““Chaleco Naii” II

Deixa un comentari

