Raglan Naii

El blog de la Naii m’encanta. Té uns gustos que comparteixo molt i a més a més està ple de tutorials, consells, idees… I també té alguns patrons a la venda.

Que recordi ara, us vaig ensenyar aquesta bosseta que vaig cosir seguint un tutorial seu, el barret d’un Cosim Plegades que va organitzar i la seva armilla que li vaig fer l’any passat al Bernat a partir d’un patró que vaig comprar a la seva shop naii.

Aquest cop he fet un patró que feia molt que em cridava l’atenció: el raglan. Per si sou igual d’inexpertes que jo en la costura, se li diu raglan a les samarretes que tenen aquestes mànigues en diagonal (jo ho vaig haver de buscar perquè no sabia perquè a algunes samarretes en deien raglan i a altres no 🙂 )

En aquesta imatge del blog de la Naii, on surten samarretes cosides per ella amb aquest patró es veu molt bé el que vull dir:

Doncs bé, aquesta és al primera de moltes, segur!

foto 1

El patró és clar, amb un tutorial, i es cus en un moment. El coll m’ha donat certs problemes perquè no n’havia cosit mai i m’ha quedat una mica estrany, però suposo que mica en mica aniré millorant. A part el vaig cosir en fil vermell, quan ho hauria d’haver fet amb negre i les errades quedarien més dissimulades. A més a més em saltaven els punts! En aquesta imatge no es veu molt, però per la part de davant en van saltar més… algú sap per què passa?

foto-1

 

Les mànigues i la vora de baix l’he fet senzillament doblegant dues vegades i fent una passada amb zig-zag. Segur que hi ha altres maneres però aquesta ja queda prou bé i per començar em va convèncer prou.

foto 2

La tela vermella és punt comprada en una botiga de “restos” a 3 €/m i el coll és puny acanalat de La Pantigana Shop.

Patró de venda aquí (només val 5 euros i ve amb moltes talles).

Anuncis

Deixa un comentari

