Més samarretes

Com ja vaig ensenyar, vaig fer una samarreta de pirata pel Bernat.

Una amiga seva de l’escoleta em va dir que ella també en volia una, i li vaig fer aquesta.

foto 8

Però el Bernat, quan va saber que feia una samarreta que no era per ell, no ho veia massa clar i em deia que la volia per ell. Li vaig explicar que aquesta era per regalar però que si volia li feia una altra samarreta. I a tot això em va dir que sí, que volia una samarreta de la caputxeta, el llop i els tres porquets (haig de dir que ja havia vist aquesta tela abans).

Així que caputxeta, llop, tres porquets i la rinxols d’or de regal 🙂

foto 6

No és més que un tros de tela rectangle enganxat amb fiselina de soble cara i cosit amb un zig zag.

Ara, ell em va dir: i l’àvia, la casa de palla, la casa de fusta, la casa de maons i els tres óssos?

Senyors fabricants de tela, preneu nota!! 🙂

foto 3

Anuncis

Un pensament sobre “Més samarretes

Deixa un comentari

