Samarreta de tirants

Fa temps que veig en alguns blogs que es fan les samarretes. Jo ho volia provar, i de fet tinc unes quantes teles de samarretes comprades, però no m’acabava de decidir.

De moment he cosit pantalons amb aquesta tela, com els sarouels o els pantalons que li vaig fer a l’Eudald.

Al final dissabte a la tarda em va agafar una “atac” de costura i mentre el Bernat feia la migdiada (val a dir que va durar 3 hores la migdiada!) vaig acabar els shorts que us vaig ensenyar l’altre dia i vaig cosir una samarreta de principi a fi. Havia vist un patró en alguna banda, però vaig anar a sac.

Vaig agafar una samarreta del Bernat i vaig intentar dibuixar-la a la tela però em relliscava i se’m movia molt la tela, el guix no es marcava… Així que vaig doblegar la samarreta per la meitat, la vaig enganxar amb agulles i vaig tallar directament, deixant un mig cm aproximadament de marge de costura.

tallant

En ple atac d’inconsciència 🙂

Això ho vaig fer dues vegades (per la peça del davant i la del darrere), improvitzant un coll més escotat per davant. La vaig cosir tota amb zigzag i al coll li vaig pozar com un “puny” fet amb la mateixa tela que la samarreta.

samarreta

Sense posar el coll queda més estrany que posada…

A les sises no hi vaig posar puny i han quedat bastant desbocades (el meu company diu que és una samarreta de heavy :_) ).

costures

les sises i detall del coll

A pesar dels fallos n’estic molt contenta! La vaig fer en una hora i el meu fill la porta encantat! Ara en vull fer una altra com a mínim i després intentaré fer-ne una de màniga curta.

I la samarreta en acció:

IMG_0125 IMG_0116

Nota: perdoneu la qualitat de les fotos. Les faig amb el mòbil que ja diu molt de mi però és que me l’acabo de canviar i encara no entenc massa com funciona la càmera del nou. Realment han quedat poc nítides, sobretot les d’interior. Prometo millorar 🙂

3 pensaments sobre “Samarreta de tirants

Deixa un comentari

