Samarretes de pirata

El meu fill està monotemàtic: Pirata.

Qualsevol cosa llarga és una espasa de pirata i tots els cartrons dels rotllos de paper són llargavistes.

També té un pedaç per l’ull i un parell de samarretes (regalada una i heretada l’altra) amb calaveres que s’han tornat les preferides i les agafem directament de l’estenedor per posar-les sense passar pel calaix. Ús intensiu de samarretes! 🙂

Fa uns dies volia fer un regal pels fills d’uns amics i vaig pensar que a ells també els agradaria unes samarretes de pirata. Però clar, n’havia de fer també pel Bernat! Vaig comprar 3 samarretes de tirants i el meu company em va fer el dibuix (sóc fatal dibuixant!).

les tres

Remenant entre les teles que tenia vaig triar-ne tres i amb fiselina adhesiva vaig enganxar les aplicacions. Pel voltant vaig fer un repunt, en una amb un punt de zig-zag molt estret i petit que no em quedava prou bé i les altres dues les vaig fer amb un punt de festó. Necessito practicar més, tot s’ha de dir, però així es va molt més ràpid que cosint a mà, que és com sempre havia cosit les aplicacions 🙂

festo festózigzag

Al meu fill li encanta la seva. Espero que al Blai i a l’Aimat també els agradin! 🙂

per regalar

Embolicades per regalar

Anuncis

6 pensaments sobre “Samarretes de pirata

Deixa un comentari

