Swap vegà (I)

Fins fa molt poc ni sabia què era això dels swaps. Per mi eren contractes de permuta finançera, un “invent” els bancs i caixes per estafar (encara més) als seus clients.

En el fons vindria a ser com un amic invisible, no ens enganyem! En anglès “swap” vol dir intercanvi, així que un swap és això, un intercanvi, de regals en aquest cas.

L’Alba del blog Mi Vida con un Vegano i la Carolina del blog Espinacas con Garbanzos van convocar un swap vegà amb 3 condicions:

-havies de tenir un blog per apuntar-te

-havies de regalar una cosa de menjar i una relacionada amb la cuina (com a mínim)

-alguna cosa havia d’estar feta per tu

-havies d’incloure una carta

Com que el marge per fer el regal era d’un mes m’hi vaig apuntar. Vaig pensar que cosiria alguna coseta i faria unes galetes o alguna cosa semblant.

Doncs bé, ara que ja he rebut el meu regal i la persona que “m’ha tocat” ha rebut el meu, us els ensenyo.

A mi em va tocar fer-li el regal a la noia que escriu el blog Gastro Cenicienta. Per començar ja us puc dir que gràcies al swap he conegut aquest blog i m’encanta! Té un munt de receptes xules, per exemple les galetes de civada i plàtan que vaig penjar fa dies, o unes croquetes de soja texturitzada que faré segur!!

Com que no seguia el blog abans no la coneixia gens però vaig llegir que li agradaven molt els elefants… ja tenia la tela ideal!!!

Al final el regal es va composar d’uns posavasos, una bosseta/estoig, dues rajoles de xocolata i una carta.

swap

Com ja li he explicat, m’hagués agradat fer-ho tot jo però últimament no he sigut capaç de trobar el ratet de calma per posar-me a fer unes galetes decents, així que vaig trobar una xocolata vegana ecològica feta per aquí (bé, a Agramunt!) i la vaig afegir al regal.

Us deixo un parell de fotos dels posavasos. Estan fets amb una tela que vaig comprar a IKEA que és com una mena de lli gruixut que es desfila MOLT i costa una mica de manipular. Les altres teles les vaig comprar a Fabric.com fa temps. I al mig porten un quadrat de feltre per fer-los més gruixuts i que aïllin una mica.

agafadors

Darrere li vaig posar un segell que vaig comprar i m’encanta 🙂

agafadors_darrere

Per l’estoig ja faré una entrada un dia 🙂

(a la propera entrada us ensenyo què em van regalar a mi)

Anuncis

4 pensaments sobre “Swap vegà (I)

Deixa un comentari

