Pantalons curts

A veure si ve el bon temps que hem d’estrenar aquests pantalons d’una vegada!!!

2013-05-23 18.10.07

Vaig veure al blog de Mi Rincón de Mariposas que penjava una foto d’uns pantalons i em van encantar. Ara ja ha penjat el patró però quan els vaig veure no, així que vaig agafar uns pantalons que té el Bernat semblants i me’l vaig inventar.

Encara em falta millorar el tema dels patrons però com que als nens tot els queda bé, no hi ha massa problemes 🙂

Els pantalons estan fets amb una loneta prima que és una mica elàstica i la tela de ratlles és una tela de samarreta. Per la cintura hi he passat una goma elàstica gruixuda perquè no em fiava de que la tela de la samarreta aguantés. M’han quedat una mica alts de cintura (normalment em passa al revés) però aquesta cintura es pot doblegar.

2013-05-23 18.10.32

Encara no se’ls ha posat així que no sé si hi va còmode o no. Quan els podem estrenar miraré si cal modificar alguna cosa i en faré uns altres amb algunes variacions.

 

Un pensament sobre “Pantalons curts

Deixa un comentari

