Bosseta per la fruita

Dimarts al blog “El diario de Naii” van penjar un tutorial per fer una bosseta que em va semblar genial.

En teoria és per dur la fruita al damunt quan vas a treballar, a passejar…

2013-03-26 21.32.45

Em va encantar i a la tarda mateix vaig tenir un ratet per posar-m’hi. Crec que amb menys d’una hora la tenia feta, i això que a mi em costa entendre tutorials i em vaig estar una bona estona pensant per on havia de doblegar la tela, per on havia de cosir…

2013-03-26 21.33.08

El resultat m’encanta i de pas vaig fer els primers traus de la meva vida, i amb la màquina de cosir!! Tota una aventura utilitzar el peu per fer traus! (us haig de dir que el primer el vaig haver de desfer…)

2013-03-26 21.24.41

I res, que és tant senzilla que crec que en faré moltes més. Aquesta l’he fet servir per embolicar un regalet per la Judit.

2013-03-26 21.26.14

També vull provar de fer-ne amb la roba de dins plastificada (hule o similar) perquè segons quina fruita li posis embruta una mica.

2013-03-26 21.35.00

Per cert, aquests són els segells i la tinta que faig servir jo per estampar les lletres que us he ensenyat al blog.

Moltes gràcies Naii pel tutorial! 🙂

Anuncis

8 pensaments sobre “Bosseta per la fruita

  1. Ohhh, ja està rebut!!! Quina ilu!!! Em sembla que faré com en un capítol dels simpsons que el Bart es dedica a anar retolant “propiedad de Bart Simpson” tot el que té (no posaré “propiedad de Judit Ramírez” perquè sóc molt políticament correcta, però em moro de ganes d’estampar!!).
    I el trau està moooolt ben fet ;).

  2. que guay! me alegro que hayas puesto ojal, ya verás que luego te saldrá a la primera. Me han comentado que el pespunte al final es algo complicado. por eso añadí en el tutorial la posibilidad de hacerlo al principio, por lo menos en los laterales. Gracias por añadirlo al blog, me encanta ver lo que hacéis!

    • la verdad es que simplifiqué y solo le puse pespunte en los laterales para darle forma. En la base no puse (y quizás queda mejor con) y arriba tampoco… que me conozco y soy capaz de estropear una pieza en el último momento, je je
      Pero ahora me miro tu tutorial “modificado” porque voy a hacer muchas más!! Gracias!

Deixa un comentari

