“Chaleco Naii”

Coneixeu el blog Diario de Naii? Us el recomano molt si us agrada la costura. Un munt de bones idees i coses precioses. A més teniu un apartat que es diu Free Naii amb alguns patrons gratuïts per fer roba, bosses… i calcetes! (em crida molt l’atenció! quan aconsegueixi tots els materials en faig segur!)

davant

A mi m’agrada l’estil que té i em vaig estar mirant la Shop Naii, on ven patrons (amb tutorial) que ha fet ella. Així per començar, al final vaig decidir-me pel “Chaleco Naii”. Per pocs euros em vaig comprar el patró (que ve en un munt de talles) i un tutorial molt ben explicat. Haig de dir que vaig tenir un problemilla amb la caputxa però no sé si és que no vaig entendre els passos o que falta un pas al patró.

2013-03-22 09.23.26

En tot cas, estic super contenta perquè he aconseguit fer una armilla pel Bernat que m’encanta, he cosit per primera vegada amb tela de dessuadora i de samarreta (això ho vaig fer abans que els sarouels de l’altre dia) i estic bastant contenta amb el resultat.

2013-03-22 09.24.17

Aquesta vegada l’he fet el més senzill possible, sense butxaques, sense aplicacions… Però per la propera, com a mínim, cau una butxaca al davant! I a més el patró va amb l’opció mànigues que permet fer dessuadores.

2013-03-22 09.23.56

Crec que d’aquí un tems em compraré aquest patró per fer-me una dessuadora per mi. M’encanta! 🙂

Anuncis

4 pensaments sobre ““Chaleco Naii”

  1. ala ya se que hiciste, cosiste desde las puntas de la capucha, lo que debería quedar abierta, quiero decir cosido en el cuerpo. uff no se como te explico. en el paso 2 y 3 del tutorial mira que la parte de abajo de las puntas de la capucha no estan cosidas como en tu foto, la parte curva de la capucha va cosida en el cuello del cuerpo…ainssss que dificil explicar. si miras el tutorial ves una linea naranja y unas flechas en papel, es el limite de donde tendrias que coser. de cualquier forma, me encanta el contraste de colores

    • Sí, es eso. En principio cosí sólo lo que sale marcado pero luego al unir la capucha al cuerpo, las puntas me quedaban abiertas (porque no las únia al cuperpo). Así que las cosí.
      Ahora ya veo que es lo que hacía mal, acabo de ver una foto del chaleco, versión “Mi rincón de mariposas” y ya veo que el cuello queda diferente.
      Gracias por pasarte! Y por cierto me ha encantado el patrón y el tutorial. Me ha parecido muy claro y fácil (a pesar del error del cuello, que te podría habar perguntado, pero soy así, je je)

Deixa un comentari

