Estovalles individuals i posavasos

Avui una entrada de coses que jo no faig servir mai de la vida, però que quan comences a cosir, a mirar blogs, fotos, idees… t’agafen ganes de fer 🙂

lesDues

 

La veritat és que ho he fet però per regalar als meus pares. Per mi no és gens pràctic unes estovalles que has de posar a la rentadora pràcticament després de cada àpat… Tant poc pràctiques són que en vaig fer només una, la vaig ensenyar a ma mare, i com que li agradava i deia que ella sí que la faria servir, en vaig fer una altra 😉

indiv+posavasos

A part, vaig fer també aquests posavasos (una altra cosa que mai faig servir) aprofitant una tela de cortina (el que vaig tallar al fer la vora) i uns retallets d’unes mostres que em van enviar. Han quedat bastant irregulars i una mica “xapusses” però crec que tenen la seva gràcia.

timefortea floretes

El pitjor de tot va ser posar el biaix a les estovalletes. Era la primera vegada, no sabia com fer les cantonades… horrible! De fet crec que a partir d’ara intentaré no haver-ne de posar mai més enlloc 🙂

posantBiaix

I també era la primera vegada que feia alguna cosa de “patchwork”, és a dir, unint retalls de teles, i m’ha agradat. T’has de fixar bastant amb els marges, cosir ben recte etc (no sé si s’aprecia però una estovalleta m’ha quedat més gran que l’altra!) però el resultat és xulo.

enrotllat

I segueixo practicant amb els segells…

imprès

2 pensaments sobre “Estovalles individuals i posavasos

  1. Em passa com a tu, no en faig servir, però sí que n’he fet per regalar. Jo fa poc que cuso així que no et puc ajudar amb el bies, però segur que hi deu haver algun truc per facilitar el posar-lo. M’ha agradat el detall d’afegir unes paraules amb segells. Ho fas amb pintura de tela?

    • Hola
      els segells són de scrapbook i la tinta és una que vaig comprar a la tenda de scrapbook que sereveix tant per tela com per paper i altres superfícies. S’ha d’estampar i després planxar. Vaig estampar de prova unes calcetes i ara que ja porten unes quantes rentades ha marxat una mica. Crec que va bé per coses que no es renten molt, perquè vulguis o no acaba marxant.

Deixa un comentari

