Unes sabatetes per l’Ona

L’Ona va fer 6 mesos fa uns dies, quan nosaltres estàvem tots malalts.

Tot i així vaig aprofitar els moments que em trobava més o menys bé i li vaig fer aquestes sabatetes. Ja n’havia fet més vegades i són una peça senzilla, útil i bonica. Com sempre, em baso amb el tutorial del blog “Mi rincón de Mariposas” però haig de dir que el patró el faig a ull.

Aquestes les vaig fer amb pana i loneta. No volia fer servir polar perquè com que no estava massa segura de la mida, pensava que si li quedaven grans, quan li anessin bé ja faria massa calor per portar polar als peus.

sabatetespicmonkey

La qualitat de les fotos no és gaire bona però ja les he regalat i no les puc repetir.

Són molt senzilles de fer, sobretot per talles una mica més grans. Les que vaig fer una vegada per un nadó d’un parell de mesos em van costar molt de cosir.

Porten un elàstic i així queden una mica més agafades.

I són completament toves, pensades per abrigar els peus quan van al cotxet o al fular. Per infants més grans, que ja caminen, he d’investigar què puc posar a la sola perquè sigui una mica dura i perquè no rellisqui.

Anuncis

3 pensaments sobre “Unes sabatetes per l’Ona

  1. Són molt boniques, j a t’ho havia dit al SP. I veure aquestes m’ha animat a acabar les que li tenia començades a en Pau de feia mesos. Gràcies per inspirar-me! A veure si demà les penjo al blog!

  2. M’encanten les sabates!!
    De fet tot el teu blog, jo tambe tinc un fill que es diu Bernat i va neixer el 2010!! I li he cosit moltes coses xules:motxilles, bates, pitets, disfresses senzilles, pero ara vaig mes per fer-me roba i potser m’apuntaria al curs de faldilles primer, que es mes curt, i mes endavant al de patronatge, que ara fa 2 mesos va neixer en Guillem i estem molt ocupats!!
    Volia saber on vas comprar per fer les lletres de la motxilla perque van quedar molt xules!
    Enhorabona pel blog!

    • Hola
      quina casualitat, els nostres fills! 🙂 el meu és del juliol.
      El curs de faldilles a mi em va agradar molt. També perquè al ser totalment autodidacta em va anar bé tenir algú que en sabés al costat.
      Si vols cosir roba per tu, et recomano un patró que es diu Plantain de Deer and Doe, és una samarreta però es pot convertir en vestit. Molt senzill i resultón. La setmana vinent espero penjar el que tinc a mig cosir.
      http://boutique.deer-and-doe.fr/29-tops-plantain-t-shirt.html

      I sobre els segells, són de scrapbook. Els vaig comprar a una tenda que es diu Cromatismes, a Gràcia, i que també tenen tenda online. Però en qualsevol tenda de scrapbook o papereria gran penso que en pots trobar.

Deixa un comentari

