Segells d’estampar i fracassos costurils

No sé si coneixeu la web Pinterest. Vindria a ser un suro virtual on la gent i penja amb xinxetes (pins) fotografies de coses que va trobant per interent que li interessen, amb el seu corresponent enllaç. Per mi és molt útil perquè així tinc endreçats els tutorials, patrons i idees que vaig veient en blogs que visito.

Doncs últimament s’ha posat de moda els blogs i articles basades en els fracassos de la gent a l’intentar seguir un tutorial, recepta de cuina etc que s’ha trobat al Pinterest.

Per exemple:

Ja fa temps que pensava (també arran de comentaris vostres que us penseu que cuso millor del que realment és 🙂 ) que als blogs només pengem els èxits, però mai els fracassos.

Ahir vaig voler fer una bosseta per regalar. Mentre la feia el Bernat em va venir a preguntar què feia, que cosia, per qui… i m’agafava la roba de vaques (haig de dir que són unes vaques ben rares) i feia cara de pena… fins que li vaig dir si volia una bosseta de vaques també per ell 😉

Quan ja tenia la bosseta feta vaig voler posar dos snaps per tancar-la, però el primer el vaig enganxar massa amunt, i al voler-lo treure se’m va esquinçar la roba (i vaig suar MOLT per poder-lo treure, algú té un truc?). Així que la bosseta ja no em servia per regalar… Vaig cosir el forat, li vaig posar uns velcros rodons per tancar, i vaig aprofitar per estrenar els segells de lletres que m’he comprat.

I aquest és el resultat, de la bosseta fallida i les lletres no massa ben estampades.

bosseta robaLi he regalat al Bernat i ahir al vespre era l’home més feliç del món amb la seva bosseta, pensant què hi podia posar dins! 🙂

Un cop vistos els errors, vaig estampar “bon profit” en una estovalla individual i ha quedat una mica millor. Poc a poc.

2013-01-30 22.17.18

Aquesta estovalleta forma part d’un joc de dues, però de moment només n’he fet una. Quan acabi la parella us l’ensenyo.

6 pensaments sobre “Segells d’estampar i fracassos costurils

  1. Les imatges de pinterest són brutals… sembla que ho hagi fet jo tot (la 2a versió, no ens confonguem). Ahir ho vaig veure i em descollonava davant l’ordinador…

    Però a tu t’ha quedat bé! Si tu veiessis les meves cagades, que posen a un compromís a tothom que li ensenyo.

    Els segells aquests són molt guapos, m’ho apunto a la meva “wish list” mental 😉

    • Ahir em va fer una ràbia quan ja tenia la bossa acabada i va i se’m trenca. Maleïts snaps!!!

      Els segells molen!! Aquests que he comprat jo potser són una mica massa petits, no ho sé… I no tenen accents ni apòstrofs ni res d’això. Però eren molt barats, per això els vaig comprar! 🙂

  2. Quan dius que les lletres de la bossa d’en Bernat no han quedat massa bé, entenc que ho dius perquè es veu el contorn del segell. Doncs a mi, que es vegi el contorn aquest a totes les lletres m’agradava molt, penso que hi ha dues maneres d’aprofitar aquests segells. Com ha dit la Judit, jo també m’ha apunto a la llista del pendent de provar

    • sí, te la seva gràcia que es vegi el contorn, oi?
      En tot cas aquí es veu perquè apretava massa el segell, ara ja li he agafat més el truquillo i podré fer que es vegin si vull, no per accident 🙂

      Ah, no és massa car. Els segells em van costar 8 euros (l’alfabet sencer, un cor, un punt i coma i un asterisc). N’hi ha de més cars si tenen majúscules i minúscules o si són més grans. I la tinta potser 2 euros o 3.

  3. A mi també m’ha agradat la idea dels segells. Com són? explica, explica… :p
    Ah! jo també m’he tornat fan de Pinterest, ara només em cal temps per a dur a terme els projectes 🙂

    • Els segells són de fusta i la part del segell en si (amb relleu) és de goma. Són segells de scrapbook, ho vaig comprar en una tenda que tenen coses d’aquestes. La tinta també és de scrap, en teoria per roba, paper i més coses. S’ha de pintar i planxar. No sé quantes rentades durarà, ja us ho explicaré.

Deixa un comentari

