Índex de receptes

He estat remenant una mica pel wordpress (se’m dóna fatal!) i he aconseguit posar una foto de portada i canviar la plantilla per utilitzar-ne una que m’acceptés les pestanyes.

Així que he creat una pestanya amb un índex de receptes perquè he pensat que podria ser útil. Si no l’he vista o si entreu al blog a través de lectors tipus Google Reader: està jusr sota el títol del blog 🙂

Fent l’índex me n’he adonat que tinc unes quantes receptes ja fetes i fotografiades pendents de publicar, i també plats que cuinem sovint a casa i que em pensava que estaven penjats, que no ho estan. Així que em sembla que toca una temporada de receptes, i més si tenim en compte que últimament no tinc temps per res i no toco la màquina de cosir (però menjar menjo, 3 cops al dia com a mínim!)

De pas, he vist que des del 30 d’abril, quan vaig “obrir” el blog, he publicat 24 receptes, 69 entrades (amb aquesta 70) i s’han deixat 207 comentaris, amb la Judit com a líder indiscutible 🙂

Així que estic sorpresa… Amb mi per haver sigut capaç de mantenir el blog i amb vosaltres per seguir entrant i comentant.

 

Gràcies

 

P.D. accepto propostes d’entrades, de receptes i el que us interessi.

4 pensaments sobre “Índex de receptes

  1. A mi se m’estan acumulant les noves publicacions per comentar!
    No sé si recordes que al curs et vaig dir que si et feies el bloc jo et comentaria ;).
    Idees per entrades:
    – Mai ens has parlat de pelis, què tal un rànking?
    – i de música?
    – recomanacions de blocs (ja sé que n’has fet forces, però com alguns s’han convertit en els meus preferits te’n demano més :P).
    – les frases cèlebres del bernat sempre són benvingudes.
    Ja te’n faré més de suggerències, no pateixis…

    • Tinc pendent fer algun post recomanant els blogs que segueixo. I també posar la típica columna de favorits…
      -tema pelis, fa segles que no en veig. Algun trosset d’alguna que fan per la tele, com a màxim :-/

      El que vull és pensar més temes de teta i de criança que potser és l’apartat que té menys entrades. Més que res perquè les altres són més senzilles i aquestes requereixen pensar-hi més.

Deixa un comentari

