Pantalons per l’hivern

Això de saber més o menys cosir té la seva gràcia.

foto1

El Bernat, com tots els infants suposo, embruta els pantalons que dóna gust. I ara que ha arribat l’hivern (per fi!) ens trobàvem que de pantalons llargs més o menys abrigats en tenia poquets.

Així que vaig anar a comprar pana (9 euros el metre) i en un moment (potser 20 minuts tallant, que jo sóc lenta, i 30 cosint) li he fet uns pantalons.

foto 2

Com que era pana negra, li he posat unes genolleres, cosides amb fil vermell, per donar un toc de color. Bé, no massa, que el negre m’agrada molt! 🙂

foto 3

Al cul li vaig posar una altra rodona d’aquestes, però al fer la cintura he vist que ha quedat molt amunt.

foto 4

Per dins estan cosits amb el punt overlock de la meva màquina, aprofitant per buidar canilles amb fils de colors estranys, així que hi ha una part vermella, una part verda, una part blanca… 🙂

foto 5

A la cintura porten una goma. Crec que és la manera més senzilla de fer-los, i també per ell, per posar i treure, ara que comença a intentar vestir-se i desvestir-se sol. A part, cordar un botó sota la panxota cervesera que té és MOLT difícil 😉foto 6

M’ha sobrat bastanta pana (en vaig comprar un mentre i mig). Una part la reservo per fer-li una armilla com la que ja té (que per cert se li ha quedat petita de seguida) però més primera (pana i cotó, segurament), i amb la resta en faré uns altres, potser amb més calma i amb més detallets com butxaques, genolleres de colors…

foto 7

Ah, dues coses, m’han quedat acampanats, rotllo setantero (tot torna, no?!) i em sembla que m’he passat de grans i els hauré de retocar una mica (ja sabeu que el meu fill no és gaire amant de les novetats i costa uns quants dies que es posi la roba nova…)

2 pensaments sobre “Pantalons per l’hivern

  1. Genials! El fet de la goma és un encert, la Clara només els vol amb goma, ara, per a poder pujar i baixar sola, el botó encara li costa.
    Quan hagi fet les faldilles probaré pantalons, però en comparació els veig moooolt difícils, en 50 minuts jo ni de conya!

Deixa un comentari

