Manualitats nadalenques

Com que ja han passat les festes, ja us puc ensenyar el que he regalat (que tampoc ha sigut massa, no us penseu!).

Al meu fill, l’estoig enroltlable que ja us vaig ensenyar (que li ha encantat, per cert!)

A un nen d’un amic invisible en el que vaig participar, una samarreta amb un elefant i un buf

AI_PicMonkey Collage

A les meves cosines, un buf d’aquests, del que estic preparant un tutorial per publicar aquí.

BUFF PicMonkey Collage

I als meus oncles i la meva àvia, uns agafadors.

AGAFADORS PicMonkey Collage

A mi m’han regalat un munt de teles així que espero poder cosir molt les properes setmanes o mesos!!!

TelesPicMonkey Collage

No són totes per mi. Vaig fer una comanda conjunta i en surten algunes que no són meves.

2 pensaments sobre “Manualitats nadalenques

  1. M’havia perdut aquesta entrada! Què macos tots els regals que has fet, i les teles que has rebut… Tremendes!
    Faràs algun tutorial? Quines idees tens?

    • Tinc pendent penjar el tuto dels bufs.
      I amb les teles noves no sé què fer!! Masses coses i estic bloquejada!! je je
      Li vull fer un barret de cuiner pel Bernat, un bolso per mi… ah, tinc moltes teles tallades per fer compreses de roba i em vull fer una bosseta de pul per dur al bolso i posar les compreses brutes.
      I no sé, he de mirar més coses!!

Deixa un comentari

