Funda pel tabac

ple

Les fotos són dolentíssimes, ho sé :-/

Jo no fumo, eh?! Tot i que el meu fill a vegades em pregunta si fumo, i quan li dic que no, em diu “Però jo un dia et vaig veure que fumaves” ehem…

Doncs això, que no fumo 😉 però tinc un company que no porta moneders, ni bufandes, ni faldilles, ni… i tenia ganes de fer-li alguna cosa de costura per regalar-li, així que vaig pensar en fer-li una bosseta pel tabac de liar, els papers i els filtres.

Com sempre, vaig anar improvitzant sobre la marxa (un dia us penjaré fotos dels dibuixos i els patrons de paper que em faig, je je) però va quedar una bosseta prou xula, amb una butxaca principal i una de petita pel paper. I de fet, el mateix format però canviant una mica les mides es pot fer servir per posar-hi altres coses… (la marihuana?)

tancat

Així queda tancat.

El més complicat de cosir va ser el pedaç, que és roba de dessuadora primeta i molt elàstica i se m’estirava i feia arrugues. Vaig haver de descosir unes quantes vegades…

Però bé, n’està encantat, i el millor és que ja me n’han demanat una d’igual 🙂

obert

2 pensaments sobre “Funda pel tabac

  1. Molt bé!! Producció en série!! Jo vull fotos dels teus croquis i patrons. Jo faig “esquemes” dignes de p5 en la llibreta del curs de lactància.

    • Tot previst! a l’entrada que tinc a mitges del tutorial de l’estoig hi he posat foto dels esquemes 🙂 Per la funda de tabac vaig agafar un full de paper i vaig “fer veure” que era la tela, per veure com la cosia, la mida i tal.
      És el que més em costa de cosir, pensar mides, o què s’ha de cosir del revés i totes aquestes coses…

Deixa un comentari

