Ronyonera

Fa dies que no publico una entrada.
No tinc massa temps per fer massa res, el Bernat torna a voler que l’adormi jo i per tant a les nits entre una cosa i altra quan em puc posar a cosir, cuinar, escriure etc són quarts d’onze i començo a estar molt cansada.

Tot i això estic preparant un regal pel fill d’una amiga i espero poder penjar-lo en breu.

Tinc un parell d’entrades a mitges de temes de criança (que són les entrades que requereixen més temps per fer) però no trobo el moment per acabar-les.

I per acabar-ho d’adobar, hem descobert (sí, ara!) les series per internet i algun vespre tranquil que hem tingut hem estat veient capítols 🙂

Però bé, fa dues setmanes vaig tenir una tarda de dilluns inesperada tota per mi sola a casa i vaig fer una cosa que tenia pendent des de feia setmanes: una ronyonera per mi!

M’encanta!! 😀

Vaig imprimir-me el patró de “Para mi peque con amor” però vaig acabar improvitzant del tot.

L’he feta amb loneta de l’Ikea negre i teles de patch. La negra estampada m’encanta i se m’ha acabat! Hauré de tornar a al botiga on la vaig comprar (a 17 euros el metre!!!) a veure si encara en queda.

Té dues butxaques i per cordar-la vaig posar snaps (“clics” de plàstic, perquè ens entenguem 🙂 )

Detall de les dues butxaques i el punt overlock, que estava tant contenta d’haver-lo descobert que el vaig fer amb fil vermell perquè es veiés bé 🙂

Està cosida tota del dret, amb punt overlock que he descobert que fa la meva màquina (gràcies Judit!!). El problema és que no és el mateix cosir amb una màquina “overlock” que cosir amb punt overlock, i més si fas servir teles que es desfilen bastant. Així que em passo el dia tallant fils que li van sortint, amb l’esperança que quan s’hagi desfet fins on hi ha el punt parin de sortir 😎

Vaig haver d’allargar la cinta de la cintura (coses d’improvitzar) i ho vaig fer amb la mateixa tela que la butxaca). I té dues files de snaps per ajustar segons la roba (o els quilos!)

Un pensament sobre “Ronyonera

  1. Viscaaa, nova entrada!!

    Quina sèrie estàs mirant? Nosaltres en mirem moltes.

    Ja t’ho vaig dir, m’encanta!!! I visca el punt overlock! Les mandroses el valorem eh? Sort que no som perfeccionistes 😛

Deixa un comentari

