Armilla amb caputxa

Quan vaig començar a cosir ara fa uns mesos (a mà!) vaig veure un tutorial per fer una armilla que em va encantar. Però pensava que m’hi deixaria els dits! Quan per fi vaig tenir màquina de cosir, ara fa uns 4 mesos, vaig preferir començar per algun projecte més fàcil.


Però finalment, fa un parell de setmanes m’hi vaig llançar.
Haig de reconèixer que sense el magnífic tutorial que vaig trobar, amb fotos del pas a pas, no me n’hauria ensortit 🙂
Vaig utilitzar una tela de polar de l’Ikea (novetat d’aquest any) per fer el forro i una loneta negra de l’Ikea per fer l’exterior. Com que són teles bastant barates (el polar menys) al final m’ha sortit no massa cara (la cremallera 4’5 euros ella soleta!!).
L’he anat fent poc a poc, cada dia una miqueta, per no atabalar-me i que em sortís un bunyol. El més difícil, sense dubte, les sises. La primera em va sortir una mica xurro i la segona millor. Però no es veu massa.
El millor, que m’encanta com queda i em sorprèn que jo hagi estat capaç de cosir-la!!


Al Bernat li encanta i gràcies a aquest fred polar que va arribar ahir, ja l’hem pogut estrenar.
Realment és un projecte més senzill del que sembla (excepte les sises són costures rectes i la cremallera es posa d’una manera molt senzilla) així que us animo a fer-la!
El patró és aquest, talla Bernat (2 anys o 2 i mig). La caputxa queda un pèl petita i va bé afegir-li uns cm a la base (cosa que em vaig oblidar de fer). El que sí que vaig fer va ser afegir un o dos cm per banda a la part de la cremallera, tenint en compte la panxa considerable que fa el meu fill.

De cara a la primavera en faig una de més fineta, de pana i cotó o alguna cosa semblant. 🙂

 

El tutorial el podeu trobar en aquest enllaç, del blog Qzetes (molt xulo tot el que hi ha!). I els patrons us els podeu descarregar d’aquí (són 3 pdfs)

Anuncis

7 pensaments sobre “Armilla amb caputxa

  1. Ohhhhhhhhh!!! T’has plantat en no res en un nivell molt avançat, no??
    No havia vist l’entrada dels pijames, genials també!
    Si amb la màquina fas tot això, no vulguis saber amb una thermomix… 😉

Deixa un comentari

