Pijames!!

Canvi de temporada i m’he proposat fer-li unes quantes peces de roba pel Bernat.
Per començar, una facileta: pijames.

Els pantalons són el patró de MADE, que ja vaig fer servir a l’estiu per fer-li pantalons curts. És realment senzill, i tenint les teles tallades, crec que en menys de 30′ tens uns pantalons fets.
Tant senzills són que en vaig fer dos: uns amb una tela africana que em van regalar i els altres amb una tela de quadrets de l’Ikea, bastant barata (és una mena de loneta, una mica gruixuda). Potser en faig uns altres forrats de polar per dins (els vostres fills tampoc es tapen mai a les nits i fan el possible per destapar-se?), ja veurem!
I per acabar-ho, unes samarretes llises baratetes, tunejades. En una hi vaig fer un elefant amb la roba de quadrets, i en una altra (de la que no tinc foto, ja editaré) senzillament vaig posar-hi una de les “flors” de la tela africana.


El Bernat està encantat però li van un pel llargs i quan se li desfà el dobleg em diu “mama, els pantalons!” , amb cara de resignació 🙂

Anuncis

Un pensament sobre “Pijames!!

Deixa un comentari

