Bosseta tèrmica d’arròs

Fa temps que vaig veure un tutorial a la web de Sew Mama Sew d’una bosseta d’aquestes d’arròs que s’escalfen al microones i te les pots posar a les lumbars, cervicals, ovaris… Jo no tinc microones però vaig pensar que seria una bona cosa per regalar.

Finalment, l’altre dia en vaig fer una, totalment inventada i sobre la marxa, però que crec que ha quedat bastant bé 🙂

Primer vaig fer un saquet amb una roba blanca senzilla. L’únic requisit és que sigui 100% cotó, que després ha d’anar al micro i si no se’ns desfaria o ves a saber!

I després la funda. Vaig provar de fer-la amb una loneta de l’Ikea però és massa gruixuda i rígida i no m’agradava com quedava. Així que vaig rebuscar entre les teles que compro compulsivament i vaig torbar-ne dues que combinessin bé.

Com que la funda no va al microones, per tancar-la li podem posar el que volguem: velcro, botó, snaps,… o res.

I aquí ja enllestida del tot (al final li vaig posar dos snaps, que em van arribar ahir mateix), i preparada per regalar, amb tarjeteta d’instruccions i tot!!

Ah, jo a l’arròs li vaig barrejar unes gotetes d’oli essencial d’espígol, que fa molt bona olor i diuen que és relaxant. Em vaig passar una mica amb la quantitat de gotetes i tota l’habitació on hi ha el saquet fa olor d’espígol 😛 I això m’ha donat una idea per fer més regals: saquets petits d’arròs per perfumar armaris 🙂

Anuncis

Deixa un comentari

