Estimar-nos

De tant en tant em passejo per fòrums de maternitat i criança, blogs i webs d’aquestes temàtiques.

I estic farta, i trista, de veure articles, entrades i preguntes sobre cremes anti-estries, sobre “recuperar la línia” després del part, sobre pits caiguts per una suposada culpa de la lactància materna…

Us haig de dir que tinc unes fantàstiques estries de mig pam per tota la part de la panxa de sota el melic, que arrossego una panxa post-embaràs que fa que m’hagin felicitat per un suposat nou embaràs unes quantes vegades en els últims dos anys, que tinc uns pits tous i “xicletosos” degut a l’embaràs i a les estirades i les posicions impossibles que agafa el Bernat quan mama.

La meva panxa!! 🙂

I n’estic orgullosa!!

Del meu cos que ha sigut capaç de crear una vida dins seu i d’alimentar-la després.

De les marques de guerra que ha deixat l’embaràs en el meu cos.

Del pas del temps i de la força de gravetat que canvien el meu cos.

Som així. Les dones no podem tenir 20 anys tota la vida, ni mai serem igual abans i després de ser mares, físicament i com a persones. Si algú no sap acceptar la bellesa d’una dona, de qualsevol dona, no sap el que es perd.

[i sobre cossos, recomano molt aquest llibre]

8 pensaments sobre “Estimar-nos

  1. Tens una panxa i un piercing fantàstics! Jo vaig tenir 20 anys durant un any i què vols que et digui, em molo més ara ;).
    Ara bé, després de les demos gastronòmiques que fas en aquest bloc, tu et cuides que-t’hi-cagues!!!
    Ment sana in corpore sano!

Deixa un comentari

