Bosseta amb cremallera

Tinc menys temps per cosir del que m’agradaria… De moment quan el meu fill està despert no m’atreveixo a treure la màquina de cosir perquè ja me’l veig allà enganxat, posant els dits i dient que ell també vol cosir… 🙂

Així que només cuso a les nits, quan el petit ja dorm. Però a aquestes hores hi ha dies que estic tant cansada que no tinc esma per cosir, o que s’ha de preparar el dinar de l’endemà, o netejar el pis… coses d’aquestes que fem els pares i les mares a altes hores de la nit 😎

En un fòrum que visito, estan fent un projecte de “Cosim Plegades” (es tria una peça per cosir, algú en fa un tutorial i tothom cus el mateix). I aquest mes han penjat un tutorial fantàstic de bosseta. La “gràcia” del tema és que serveix per aprendre a posar cremalleres (de fet l’original en porta dues però jo vaig pensar que per començar amb una ja n’hi havia prou!).

I bé, dilluns passat a la tarda vaig tenir un moment d’aquells poc freqüents de tenir tota la tarda la casa per mi soleta i em vaig decidir a cosir la bosseta (ja tenia les teles tallades).

Com que no tenia entretela, vaig aprofitar una roba blanca barata que tenia per casa i la vaig cosir al forro per la part de dins. I em vaig llençar de cap a l’aventura de la cremallera, vaig descobrir perquè serveix el peu de cremalleres i també la importància de cosir recta la cremallera (cosa que jo no vaig fer). Va quedar una mica xurro tot plegat, però un cop acabat es nota menys del que em pensava, i ja tinc estoig pel moneder!!

El proper espero que quedi millor!

Ah, i haig de dir que això de cosir cremalleres és menys greu del que em pensava 😉

Un pensament sobre “Bosseta amb cremallera

Deixa un comentari

