Frustració

Ahir a la nit em vaig posar a cosir aquesta funda pel mòbil.

Havia trobat un tutorial que semblava ben senzill. Tenia les teles i la boata (no sé com es diu en català) tallada.

Primer em vaig estar ben bé 20 minuts per aconseguir que el ditxós fil de la canilla sortís cap a munt i poder començar a cosir. Tot això a 32ºC que estàvem ahir a la nit al menjador de casa meva. Donant voltes i voltes a la rodeta de la màquina i el fil que no sortia, traient la canilla, tornant-la a posar, tornant-ho a provar…

Finalment vaig poder començar a cosir i vaig veure que no era tan fàcil com em pensava, que la boata s’enganxava al peu de la màquina, que havia tallat les teles massa petites i una mica tortes, que no m’acabava de quedar recta la costura…

I l’últim pas el vaig haver d’acabar fent a mà perquè tot plegat era massa gruixut i la màquina no feia avançar la tela (segur que hi ha una manera de cosir teles “encoixinades” però jo no ho sé fer).

I en tot això, i suant a mars, vaig pensar en els infants, quan proven i proven, i cauen i cauen i cauen, i a vegades s’enfaden o ploren i els adults en estranyem. Jo ahir hagués llençat la màquina de cosir per la finestra, i això que tinc 31 anys i suposadament puc racionalitzar les coses.

Image

M’encanta com ha quedat la funda. Al final m’hi cap el mòbil de miracle. I no poso fotos de més a prop perquè us prohibeixo mirar els detallets 🙂

8 pensaments sobre “Frustració

    • m’haguessis d’haver vist allà suant i girant la rodeta dels nassos i el putu fil que no sortia…. grrrrrr!!! Deu ser la novetat, perquè jo tinc poca paciència. I a sobre anava sentint els petards que ara tots els veïns del meu barri resulta que animen a la roja.
      Al final ja era en plan “pels meus ovaris que acabo la funda” je je. M’ho vaig passar fatal, i mira que cuso per distreure’m i desconnectar 🙂

  1. Això del fil de la canilla és l’única cosa que sé fer jo… A veure, jo quan el fais sortir se’m queda enganxat al fil de dalt, no sé com explicar-ho, i em surt un bon tros… I deixo un trocet considerable per fora del que seria la canilla, no sé si pot ser això…
    Per cert, la funda super xula, a veure si m’animo a fer-me’n una! (tinc tantes coses pendents…)

    • sí, aquesta és la teoria. I quan ho aconsegueixo és així. Però primer he de donar 50 voltes i no surt res. I de sobte en una de les voltes surt. Segur que algo faig malament però no sé el què.
      La funda, si li treus la mitja hora d’atrapar el fil, es fa prou ràpid.
      Dissabte te l’ensenyo que en viu i en directe les teles són més xules encara!

  2. Jo tampoc sabia lo dels dos fils (fins que no he tingut la màquina no entenia com cosien!).
    Lo de la canilla, em sé de memòria el llibre d’instruccions de tantes vegades que ho he mirat, per això ho sé, je je

Deixa un comentari

