La Màquina de cosir

Ja tinc màquina de cosir!!!

Quan em va començar a agafar el cuquet per la costura vaig pensar en comprar una màquina de cosir, però primer volia “posar-me a prova” no fos cas que me’n cansés aviat i em quedés amb la màquina plena de pols en un armari.

Ara ja començava a estar farta de cosir a mà, trigava molt a fer les coses, mai et queda igual que a màquina etc però alhora comprar una màquina suposava una despesa que pensava ara mateix no podíem assumir. Tot i això, vaig començar a mirar i remirar màquines, preus, marques i opinions. Tenia clar que volia una màquina “senzilla” i sobretot barata. Que em servís per començar i més endavant ja veurem. Tenia clar que la del Lidl sembla que està força bé (i sobretot és econòmica) però ara no sortia l’oferta. I tenia clixada una màquina del Carrefour (que és la que finalment m’he comprat).

La Màquina!!

Per sort tinc un company més decidit (o inconscient, tot depèn de com es miri) que em va dir que si volia una màquina que la comprés, o més ben dit (i així no em podia fer enrera perquè no depenia de mi) que me la regalava ell. Així que la vam comprar fa uns dies per internet i la setmana passada va arribar.

El primer dia la vaig treure de la caixa, la vaig mirar i remirar… i la vaig tornar a guardar!!! Què complicat!!! I llavors em vaig posar a mirar vídeos i pàgines web i vaig començar a veure una mica la llum… potser tampoc és tant difícil posar els fils a la màquina…

Per fi una nit vaig trobar el moment de tranquil.litat que necessitava, la vaig treure, vaig posar tots els fils on tocava i vaig fer les primeres proves.

Fent les primeres puntades de prova en un drap vell

Quan cobri em vaig a comprar aquest llibre, que m’han dit que està força bé! 🙂

3 pensaments sobre “La Màquina de cosir

  1. Què crack! Jo quan em vaig comprar la màquina vaig esperar que vingués un dia ma germana per ensenyar-me, i resulta que ficàvem el fil al revés i no cosia… Aleshores va venir un dia ma mare, em va ensenyar 4 coses bàsiques (bé, ella me’n volia ensenyar més, però jo em vaig quedar només amb 4 coses…) i quan m’ho vaig posar sola mai podia cosir, la liava molt, se m’enredava tot el fil a la roba, una cosa raríssima… i resulta que és perquè no posava el “premsateles”… (amb tot això va passar 1 any potser, perquè em desanimava per ser tan torpe i estava mesos que no tocava la màquina…). Quan vaig “aprendre” això em va agafar una addicció brutal, i ara vaig dedicant els ratets que puc per fer cosetes!
    Per cert, la teva màquina diria que és igual que la del Lidl en quant a funcions al menys…

    Sobre el llibre, si vols dissabte el porto i li fas un cop d’ull, així saps de què va. No te’l puc deixar perquè és gran part de la meva font de consulta cada cop que em poso a cosir… :P.

    Apa, penja els teus projectes!! Jo l’últim ha sigut una funda per la Boba d’una amiga :).

    • La veritat és que em vaig sorprendre a mi mateixa podent cosir el primer dia, perquè a més jo tinc poca paciència i si alguna cosa no em surt em canso i ho deixo.
      Encara he de millorar molt, passen coses que no haurien de passar com que se’m desenfila el fil mentre cuso, o que per sota queda massa suelto.
      Si dissabte portes el llibre hi faré una ullada a veure què tal, però pel preu que té i dient-me tu que està bé crec que me’l compro segur.
      Pel que fa a la màquina i pel que vaig veure a internet, com tu dius, aquesta i la del Lidl són semblants pel que fa a preu, qualitat, funcions etc I com que la del Lidl de moment no l’ofertaven doncs va caure aquesta!! 🙂

      • A mi això que dius que et passa m’ha passat vàries vegades :P. Crec que des que clavo l’agulla abans de donar-li al pedal (faig un parell de punts “a mà”, girant la roda) no m’ha tornat a passar. Pel que dius que de sota queda suelto, és la tensió del fil. Jo la tinc en automàtic, i no n’estic 100% segura, però diria que m’ha passat quan de vegades se’m surt el fil del recorregut (no sé com explicar-ho, saps quan el passes per dalt?).

Deixa un comentari

