Macarrons amb salsa d’anacards

Aquesta recepta la vaig treure del blog de CreatiVegan, que m’encanta per cert!, i va ser el dinar del dia del meu aniversari.

Ingredients (per 3 o 4 persones)

  • Una tassa d’anacards crus
  • “crema de llet” de civada
  • macarrons

Elaboració

Triturem els anacards amb el minipimer fins que quedi com una pasta. Hi barregem la crema de llet i un xic d’aigua si veiem que queda molt espessa.

La salsa triturada

Bullim els macarrons i hi barregem la salsa. Els podem gratinar al forn amb una mica de pa ratllat o menjar tal qual.

Comentaris

És una recepta molt senzilla però boníssima i una bona manera de menjar fruits secs. La recepta original es feia amb llet de soja però com que no en tenia vaig utilitzar la nata de civada i hi vaig posar una mica d’aigua. Recomano fer salsa abundant i barrejar just abans de servir. Jo ho vaig deixar preparat al matí i al migdia la pasta havia absorvit gran part de la salsa i estava bo però una mica massa eixut.

Si ho poseu al forn, tingueu en compte que al gratinar també es resseca tot una mica, pel que es pot posar una mica més d’aigua a la salsa o no escórrer del tot la pasta, com recomana en l’enllaç de la recepta que he posat.

Ah, en la recepta original també hi posava una mica de “formatge” ratllat de soja (el Parmazzano o un d’aquests) però jo li vaig posar un xic de llevat de cervesa, tot i que sense cap d’aquestes coses també està ben bo.

Per la propera ho faré amb un sofregit de ceba i xampis… mmmm!

 

Per cert, ja que hi som, vaig a fer una mica de publicitat: els millors macarrons amb salsa d’ancards que he menjat mai (bé, els únics, però eren espectaculars!!) els vaig menjar al Restaurant B-12 de Girona, vegà, situat davant l’Ajuntament (Plaça del Vi) i dut per dos grans cuiners i millors persones 🙂

Anuncis

2 pensaments sobre “Macarrons amb salsa d’anacards

Deixa un comentari

