Cap de setmana d’aniversari!

Doncs sí, ahir era el meu aniversari, i ha sigut un cap de setmana de regals, i sobretot de cuina.
Per desgràcia, aquesta és una setmana de molta feina, així que de moment us penjo unes fotos i quan pugui penjaré les receptes.

 

La màquina de cosir que em va regalar el meu company. La tinc des de dimarts o dimecres però només m’havia atrevit a mirar-la i a llegir les instruccions. Dissabte al vespre vaig agafar-la i amb paciència vaig col.locar tots els fils per on toca i vaig aconseguir cosir unes línies rectes en un trosset de roba vella. I ahir vaig fer les vores d’uns pantalons que li estava fent al Bernat, que els tenia a mig fer (faltava només fer les vores dels camals) i havia decidit que m’esperava a tenir la màquina. Diguéssim que les costures em podrien sortir més rectes (tot i que el segon camal deu ni do lo recte que ha quedat! 🙂 ) i que em faig un merder amb tots els punts que hi ha i amb la de coses que es poden regular (tensió, amplada de punt, llargada de punt…???) però mica en mica! Ara pensaré cosetes rectes i senzilles per fer i aniré practicant! 🙂

Ah, el coixinet de les agulles que surt a la foto, també és un regal! 🙂

 

El dinar d’aniversari. Des de que fa unes setmanes vam anar a Girona a dinar al restaurant B-12 i vaig provar els macarrons amb salsa d’anacard que hi somniava!!! Doncs vaig buscar la recepta per internet i aquí estan! Boníssims!!!

 

Pastís de mousse de xocolata. Volia fer alguna cosa més “historiada” però no tenia massa temps i la veritat és que aquest pastís surt bé, es bo i el fas en 20 minuts. La foto es d’abans de deixar-lo reposar a la nevera. Es que el vam atacar sense pensar en les fotos! Però com que en queda una mica, ja faré una foto d’una porció per quan pengi la recepta.

I per últim, les magdalenes que he fet per dur a la feina avui.

Anuncis

6 pensaments sobre “Cap de setmana d’aniversari!

  1. Receptes, receptes!!! Què bo tot el que fas, com tinguis el mateix talent amb la màquina de cosir que amb la cuina ja m’imagino la temporada que ve les botigues plenes d’originals “Júlia Humet”.
    Tinc una intriga enoooorme per provar la pasta amb salsa d’anacards… Què fa falta per fer-los? Suposo que ja puc anar comprant anacards (l’Emma n’és molt fan…).

    • Judit, la recepta que vaig copiar portava anacards i llet de soja però jo ho vaig fer amb anacards i “nata” de civada i una mica d’aigua. Els anacards crus!
      Al Bernat els fruits secs li costen (també haig de dir que a mi em fa una mica de por que s’escanyi…) i així triturats se’ls menja perfecte 🙂

      • A l’Emma li agraden molt les avellanes. Com que a mi també em feia una mica de cosa li aixafava un pèl. La nata de civada ja la tinc, i ahir no vaig trobar anacards crus… a veure si els compro i ho tinc a punt per quan publiquis la recepta! 🙂

      • Jo anacards crus només en trobo al mercat, a la típica parada de fruits secs. Potser ecos en trobes (a preu d’or?). Als supermercats sempre són fregits i amb sal… 😦

Deixa un comentari

