Decorant samarretes II

Aquí una altra samarreta decorada. La vaig fer igual que la del cocodril, però amb una altra roba. La veritat és que és tant senzill que estic per decorar totes les samarretes del meu fill!!

Aquesta, no sé si perquè no vaig planxar bé la roba o per què, però al rentar-la un parell de cops se m’ha començat a desenganxar algun dels núvols, pel que hi he acabat fent un punt de festó pel voltant.

Anuncis

3 pensaments sobre “Decorant samarretes II

  1. Jo abans d’ahir, ahir i avui he estat tunnejant samarretes també!! Primer vaig estampar unes, però vaig tenir problemes (se’m va córrer la pintura, suposo que la plantilla no estava ben posada o a saber… era el primer cop que ho feia). Una era insalvable, així que vaig fer una tècnica com la teva o similar (no aprecio sí és el mateix) per treure el desastre i no haver de llençar la samarreta. I avui tenim convidats a sopar i he fet una per regalar per la nena dels nostres amics.
    (ah, dimecres me’n vaig anar a l’ikea amb la Ivet soletes i vaig comprar moltes teles :P).

Deixa un comentari

