Teles noves!

Porto uns dies de moooolta feina i molt cansament, d’arribar a casa tard, de veure poc al meu fill, de sentir-me culpable per tot plegat (maleïda culpa!)…

Avui he dormit fins les 9h (faig servir el meu fill de despertador, ja que mai es lleva més tard de les 8h, però avui deu haver notat que la mama estava cansada i s’ha despertat a les 9h!). Això vol dir que he hagut de marxat corrents de casa, però que estic bastant més decansada. I a sobre quan he arribat a la feina m’esperava aquest paquet:

Imatge

Les vaig comprar (i pagar!) jo mateixa fa una setmaneta, però això de rebre teles per correu, que no ho havia fet mai, fa la mateixa il.lusió com si et fessin un regal! Així que estic encantada!! De la tela de ratlletes vermelles en vull fer uns pantalons pel Bernat, que els altres li queden genials! I amb les altres no ho sé, en vaig comprar poca quantitat, així que en faré alguna bosseta, potser un estoig per mi i amb la de pomes potser una bossa (moneder)… ja veurem!

Imatge

Per cert, les teles són d’aquesta web: M is for Make, si hi entreu passeu-vos per l’apartat ON SALE que tenen teles xules més barates (per exemple la de les pomes estava rebaixada i crec que un parell més de les que he comprat també)

4 pensaments sobre “Teles noves!

  1. Molt bon gust per triar-les! Ara m’has fet una enveja!! Crec que el proper mes caura una comanda online textil 😛 (aquest mes he fet “complements cuina”). M’encanten totes les entrades del teu bloc!!!

    • això de la compra per internet és perillòs, je je. De teles és el primer cop que en compro i no acabo de tenir clar si surt més barat o no. Com que era aquella web amb mesures angleses rares no tinc clar a quan van al metre i no puc comparar. El que sí que és veritat és que per internet trobes teles amb estampats molt xulos que en tendes físiques no veus…

Deixa un comentari

