Bossetes per regalar

Quan em vaig quedar embarassada em van venir ganes de fer-me alguna coseta per mi i pel meu fill. Era de les primeres coses que cosia i no en sabia gens (ara tampoc gaire!) i em vaig fer una bosseta per guardar bolquers, tovalloletes etc i dur-les a la motxilla o bossa del cotxet. M’ha anat genial i encara ara la faig servir, així que quan vaig saber que dues amigues meves estaven embarassades vaig decidir fer-los una bosseta per a cada una. Les he fet amb unes robes de l’Ikea, tipus loneta, que vaig comprar un dia i tenia per casa sense utilitzar. Es tanquen amb velcro que crec que és el més pràctic quan tens el bebé en un braç i amb l’altre has d’obrir la motxilla i buscar un bolquer.

Deixa un comentari

