Decorant samarretes

Tenir un fill m’ha fet descobrir una cosa que no hauria pensat mai… m’agraden les manualitats!!!

De moment faig coses faciletes, sobretot de costura. Primer perquè sóc una manasses i segon perquè no tinc màquina de cosir (ni paciència!) i ho he de fer tot a mà…

Aquesta és la primera samarreta que li he decorat al meu fill. El dibuix del cocodril el vaig treure d’internet, la roba d’una botga de patchwork (caríssimes per cert!!!) i la vaig enganxar amb fiselina de doble cara, sense cosir ni res. Com que és pel meu fill, aniré comprovant com resisteix la rentadora i si cal li faré unes puntades.

Image

El millor de tot és que quan li vaig ensenyar el meu fill (21 mesos) va dir que era “molt perillosa” i no se la volia posar (a saber d’on ho ha tret!). Al cap d’uns dies, amb paciència i dient-li que se l’emprovés per mirar-se al mirall com li quedava (és un presumit, li encanta fer posturetes davant el mirall!) vaig aconseguir que se la posés i ara ja està superat…

Anuncis

Deixa un comentari

