Barret d’adult (amb referència a patró)

Ja s’acosta l’estiu!!

Aquest any vaig de previsora i fa algunes setmanes que ja cuso samarretes de màniga curta i de seguida em començaré a posar amb els pantalons curts perl Bernat.

De moment he cosit un barret per la meva mare que sempre en duu a la platja.

L’any passat vaig cosir-ne un d’infantil amb aquest patró de Oliver+S i seguint un CC que va fer la Naii. Ara ja li va petit però crec que per aquest any preferirà una gorra que ja tinc tallada a falta de cosir.

Així que m’he decidit a cosir-ne un en talla adult i l’he regalat a ma mare.

El patró que he fet servir és aquest de Kitsch Bitsch.

No és una costura complicada, i a més teniur dos tutos, el de la Naii i el del propi patró. Però si el voleu cosir recordeu que els marges de costura estan inclosos i són de mitja polzada (1’3 cm). Respecteu-los escrupulosament o després us trobareu que les peces tenen mides diferents i no us quadra quan les aneu a unir.

Li he cosit la talla M però crec que m’ha quedat més gran del que en teoria posa a les instruccions, tot i fixar-me bastant en respectar els marges de costura. Aviso per si en voleu cosir un vosaltres.

IMG_2278

Per fora l’he fet amb tela de cotó de patchwork  que vaig comprar a una tenda física del barri i per dins he aprofitat uns restos de loneta tirant a prima que tenia de l’Ikea. Al fer servir loneta no m’ha calgut entretelar la tela i ja ha quedat prou bé. Tot i que potser es podria haver posat entretela o feltre a l’ala perquè quedés una mica més rígida.

reves

I després de la sessió d’auto-fotos en plan adolescent que vaig tenir fa algun dia al matí al passadís de casa he aconseguit aquestes dues fotos més o menys decents (aproximadament enfocades, on no quedés el barret tallat i coses d’aquestes…). I perdoneu les arrugues que de tant girar el barret, ara del dret i ara del revés ja ni es nota, però us prometo que el vaig planxar quan el vaig acabar de cosir!! 🙂

PicMonkey Collage

 

 

4 pensaments sobre “Barret d’adult (amb referència a patró)

Deixa un comentari